Fitness a kulturistika

 

10 způsobů k dosažení pokroku

ve fitness a kulturistice

 

Fitness - kulturistika - trénink - svaly

Pravidlo č. 1

Každou svalovou skupinu trénujte pouze jednou týdně.

 

 

Myslíte, že je to vtip? Ne je to myšleno úplně vážně. Podmínka však je - trénovat intenzivně. Mnozí procvičují svalovou skupinu 2 - 3 krát týdně a diví se, že se nezlepšují dle očekávání. Pokud však cvičíte opravdu intenzivně, potřebuje procvičený sval nejméně týden, aby se stihnul do dalšího tréninku zregenerovat, zesilnět a narůst. Pokud nevěříte, zde jsou slova Doriana Yatese: "Většina lidí je přetrénovaná, co se týká sérií a opakování a podtrénovaná, co se týká intenzity."

 

 

 

 


Úvodní stránka: Fitness - kulturistika - trénink - svaly

Pravidlo č. 1:  Každou svalovou skupinu trénujte pouze jednou týdně

Pravidlo č. 2:  Aerobní trénink zařaďte před silový

Pravidlo č. 3:  Do 30 minut po tréninku vypijte sacharidový nápoj

Pravidlo č. 4:  Necvičte víc než 6 sérií na svalovou partii

Pravidlo č. 5:  Zkracujte přestávky mezi sériemi

Pravidlo č. 6:  Lýtka trénujte vysokým počtem opakování

Pravidlo č. 7:  Používejte lehko-těžké supersérie

Pravidlo č. 8:  Vyzkoušejte těžko-středně-lehkou trojsérii na stehna

Pravidlo č. 9:  Vyzkoušejte pozitivně-negativní sérii

Pravidlo č. 10: Zařaďte čtyřstupňovou klesající sérii

!!! A využijte sportovní výživu !!!


Klíčová slova: fitness kulturistika trénink svaly sportovní zdravá výživa proteiny sacharidy gainer vitamín cviky fitnes hubnutí zhubnout přibrat svalovou hmotu nabrat bodybuilding posilovna. Fitness kulturistika trénink svaly sportovní zdravá výživa proteiny sacharidy gainer vitamín cviky fitnes hubnutí zhubnout přibrat svalovou hmotu nabrat bodybuilding posilovna. fFtness kulturistika trénink svaly sportovní zdravá výživa proteiny sacharidy gainer vitamín cviky fitnes hubnutí zhubnout přibrat svalovou hmotu nabrat bodybuilding posilovna.