Fitness a kulturistika

 

10 způsobů k dosažení pokroku

ve fitness a kulturistice

Fitness - kulturistika - trénink - svaly

Tyto stránky jsou určeny Vám všem, kteří již nějakou dobu trénujete, ale teď jste se přestali zlepšovat. Nastíníme Vám 10 způsobů jak přimět Vaše svaly k pokroku a Vaše tělo k růstu.


Jsme zajatci zvyků. Zvykneme si stravovat se v určitém čase, trénovat i odpočívat v určitém čase. Máme rádi pravidelnost, pevný režim, systém. To je v pořádku. V určitém momentě se však právě tato pravidelnost může změnit na stereotyp, který je častou příčinou stagnace. Načrtneme Vám zde 10 způsobů, která Vám pomohou udržet si stále tréninkové nadšení a urychlit Vaše pokroky.

 

 

1. Každou svalovou skupinu trénujte pouze jednou týdně

 

 

2. Aerobní trénink zařaďte před silový

 

 

3. Do 30 minut po tréninku vypijte sacharidový nápoj

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Necvičte víc než 6 sérií na svalovou partii

 

 

5. Zkracujte přestávky mezi sériemi

 

 

6. Lýtka trénujte vysokým počtem opakování

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Používejte lehko-těžké supersérie

 

 

8. Vyzkoušejte těžko-středně-lehkou trojsérii na stehna

 

 

9. Vyzkoušejte pozitivně-negativní sérii

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10. Zařaďte čtyřstupňovou klesající sérii

 

 

 

!!! A využijte sportovní výživu !!!

 

 

 

 

 

 


Klíčová slova: fitness kulturistika trénink svaly sportovní zdravá výživa proteiny sacharidy gainer vitamín cviky fitnes hubnutí zhubnout přibrat svalovou hmotu nabrat bodybuilding posilovna. Fitness kulturistika trénink svaly sportovní zdravá výživa proteiny sacharidy gainer vitamín cviky fitnes hubnutí zhubnout přibrat svalovou hmotu nabrat bodybuilding posilovna. fFtness kulturistika trénink svaly sportovní zdravá výživa proteiny sacharidy gainer vitamín cviky fitnes hubnutí zhubnout přibrat svalovou hmotu nabrat bodybuilding posilovna.